Såpass tokigt bra jag mår idag

Hej,

Det var ett tag sen nu men tänkte svänga in här en snabbis och säga hej innan jag ska dyka ner i det hav av plugg som måste göras denna vecka. Gårdagen bjöd på ett soligt Göteborg och ett otroligt underbart Color Me Rad på Åbytravet som fyllde alla förhoppningar och ännu lite till. Tips!!! Helt galet att det kan vara så lyckoframkallande att springa fem kilometer ;-).
 
Att gå 07:45-16:15 rubbade inte ens mitt humör idag, tro det eller ej, och fick ett otroligt glatt besked förut som förgyllde min dag ytterliggare. Tillvaron just nu alltså<3. Och på lördag är det kräftskiva bokat med mina favvotjejer hos Marielle, high on life?????? Hmmmmm ja, a bit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0