Inte lika ung men precis lika dum

Long time no see. Tiden springer förbi. Senast vi hördes här var när vi fick höstlov i oktober förra året, och nu har vi precis gått på sportlov. Efter minst sagt hektiska veckor med extremt mycket i skolan kändes det extra välförtjänt att lämna Västerhöjd i fredags utan att behöva komma tillbaka på en vecka.
 
Nå..... Vad har hänt det senaste då? Jo, jag har hunnit med att vinna Skadevi Cup, bokat resa till Rhodos, festat en del, haft världens mysigaste julafton, firat in det nya året med de bästa jag vet, känt av ångesten att vara 17 år, varit på årets första 18-årsfest, bokat resa till London och så klart tränat väldigt mycket.... Tio gånger i veckan, varje vecka. Men snart är det SM och steg 5 ska bli ett faktum...
 
Från en sak till en annan. Jag blir SÅ GLAD när jag kollar igenom vårt arkiv, det har hänt så mycket som jag på något vänster lyckats glömma bort mitt i allt pluggande, och åh det här året vet jag kommer innehava så mycket mer och till det bättre. Puss på er<3.
 
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0