Wednesday

 
Hakar på Filippa och tänkte också att uppdatera lite. Blickar också framåt eftersom längtan efter våren och sommaren börjar bli outhärdlig.  Vi har en hel del 18-års fester framför oss, en massa studenter att fira, en Rhodos-resa att uppleva och ett SM steg 5 för troligtvis oss båda att spela. Sen har vi ju också en hel del annat kul framför oss också, så som plugg, inlämningar, prov och sommarjobb. Tar mig friheten att skriva i vi-form eftersom våra liv ser praktiskt taget typ ungefär likadana ut, haha. Men som Filippa nämnde så sticker hon iväg till London någon gång i vår medan jag stannar hemma och har det bra. Typ. 
Dagens aktivitet har dock varit plugg, inhandling av lite nya grejer till mitt rum och nu ska jag fortsätta plöja igenom the affair. Tips!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0