Sola å bada i Piña Colada

 
Heeejhejhej hemskt mycket hej! Det är en glad, stressad och trött Filippa som publicerar detta inlägget med endast FYRA examinationer att pricka av innan jag får sommarlov om 16 dagar.... Wiiiieee. 365-dagars är det som inviger lovet, följt av Rhodos, följt av coopertest och försäsongsträning följt av förhoppningsvis sommarjobb. Fan vad sjukt egentligen? För ett år sen hade jag precis betat av mitt första år på gymnasiet och tänkte ååå vad långt till det är min tur att ta studenten, och snart är det faktiskt min tur, och hur roligt det än kommer bli kan jag inte låta bli att känna vemod... Bli vuxen? JAG? Jaha......
 
Nej, inte meningen att låta negativ i någon aspekt, mer att det känns läskigt ur det perspektivet att nu-måste-jag-veta-vad-jag-vill-göra-med-mitt-liv. Lite skrämmande är det allt, det måste ni erkänna. Men jag är glad!!!!! Och stressad som jag skrev!!!! Hahaha!!!! Men snart är det sannerligen sommarlov och ledighet vänner, vare sig det gäller från skola, måsten eller press.... Det ni<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0