Vaaa ??????

 
SÅ mycket har hänt sedan jag senast loggade in här på blogg.se. Alltså SÅÅ mycket! Verkligen....... Mitt 2016 har hittills präglats av stora handbollsframgångar då jag vunnit mitt första SM-guld, blivit uttagen i All Star Team i SM samt uttagen i bruttotruppen till sommarens U-18 VM. När helgerna inte fyllts med handboll har det varit fest och framförallt firande av kompisar som fyllt 18, himla trevligt! Jag har även varit i London i fem nätter med Erik och varit iväg i Småland i tre dagar där vi hyrde ett hus med pool mitt ute på landet för att fira min pappa som fyllt 50 - vilket var underbart då termometern visade ca 27 grader... Iiihh..
 
Dagarna till sommarlov och Rhodos kan för dagen räknas till 26 respektive 31 och en längre ledighet kan inte komma lägligare, med tanke på vilket helvetesår tvåan varit rent ut sagt, i pluggväg dvs. Jag och mamma ska till Manchester mellan 4-6 juni också!!!! Ska se Coldplay på Etihad Stadium..... Villvillvill ha juni NU! Nog om det. Nu ska jag sätta mig med samhällen och religionen i några timmar innan det är dags att övningsköra en stund.
 
xo
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0